Veel gestelde vragen

Hoe kan ik de inhoud van mijn winkelmandje wijzigen?

Het winkelmandje is in principe hetzelfde als in een supermarkt. Je kunt er producten inleggen, maar je bent niet verplicht deze te kopen. Het biedt de mogelijkheid om verder te zoeken in te webwinkel. Je kunt de inhoud van het winkelmandje bekijken of wijzigen wanneer je maar wilt. Van ieder product kun je het gewenste aantal veranderen door dit in te typen. Ook kun je producten uit het mandje verwijderen. Daarna kun je weer verder winkelen of direct naar de kassa gaan om de bestelling af te ronden.

Waarom een account?

Als je voor het eerst een bestelling plaatst kun je een account aanmaken. Het voordeel hiervan is dat je gegevens worden opgeslagen; dit is gemakkelijk als je later nog eens terugkomt om opnieuw te winkelen. Ook spaar je via een account voor korting op een volgende bestelling via het klantenspaarsysteem. Het aanmaken van een account gebeurt op de pagina 'Aanmelden'. Heb je al een account, dan voer je hier je wachtwoord in zodat de gegevens kunnen worden opgehaald.

Hoe werkt het klantenspaarsysteem?

Met ons spaarsysteem spaar je bij iedere bestelling voor korting op een volgende bestelling, dat werkt als volgt: Je plaatst met je account een bestelling. Zodra de bestelling verstuurd is, worden de punten direct bijgeschreven op het account en je punten blijven 1 jaar geldig. Het aantal punten dat je krijgt, is gelijk aan het bedrag dat je bij ons hebt besteed. Iedere euro is dus 1 punt waard en 100 punten zijn €5,- waard. Je kunt de punten inwisselen in het afrekenscherm van de eerstvolgende bestelling.

Waarom een wachtwoord?

Als je je aanmeldt als nieuwe klant, worden de adresgegevens en een wachtwoord gevraagd. Deze adresgegevens hebben we nodig voor de facturering en verzending. Om je als vaste klant van dienst te kunnen zijn, hebben we de winkel voorzien van de mogelijkheid om bij terugkeer je adresgegevens te laten "herinneren".

Uiteraard willen we jouw gegevens beschermen, vandaar dat we ze beveiligd hebben met een door jou gekozen wachtwoord.

Mocht  je je wachtwoord vergeten zijn, dan kun je met een klik op de knop "Wachtwoord vergeten" een nieuw wachtwoord aanvragen. Het nieuwe wachtwoord wordt dan naar je e-mailadres verzonden.

Wat gebeurt er met mijn gegevens?

Chilly B.V. handelt volgens de regels van de Privacy Wetgeving.
Wij gaan zorgvuldig met jouw gegevens om en gebruiken je e-mailadres niet voor andere doeleinden dan de afhandeling van jouw reactie. Als je hierover nog vragen of opmerkingen hebt, dan kun je natuurlijk altijd contact opnemen met ons via  [email protected] 
Je kan je uiteraard aanmelden voor onze webshop nieuwsbrief.

Wat is de levertijd?

De levertijd van een bestelling bedraagt doorgaans 1 tot 5 werkdagen. Op het overzicht hieronder vind je de levertijden van alle merken:

  • Anita (Active/Care/Comfort/Maternity) - 2 tot 5 werkdagen
  • Antigel: 2 tot 7 werkdagen
  • Aubade (Lingerie/Badmode/Men): 2 tot 5 werkdagen
  • Calida: 2 tot 7 werkdagen
  • Chantelle: 2 tot 5 werkdagen
  • Conturelle:  2 tot 5 werkdagen
  • Elomi: 2 tot 5 werkdagen
  • Fantasie (Lingerie/Badmode):  2 tot 5 werkdagen
  • Felina: 2 tot 5 werkdagen
  • Freya (Lingerie/Badmode): 2 tot 5 werkdagen
  • Hanky Panky: 1 tot 2 werkdagen
  • Hanro: 2 tot 7 werkdagen
  • Lise Charmel: 2 tot 7 werkdagen
  • Marie Jo: 2 tot 5 werkdagen
  • Marie Jo L'Aventure: 2 tot 5 werkdagen
  • Marie Jo Swim: 2 tot 5 werkdagen
  • Mey (Dames/Heren/Nachtmode): 2 tot 7 werkdagen
  • Miraclesuit (Badmode): 2 tot 10 werkdagen
  • Opera: 2 tot 7 werkdagen
  • Oroblu (beenmode/bodywear): 2 tot 5 werkdagen
  • Passionata: 2 tot 5 werkdagen
  • PrimaDonna: 2 tot 5 werkdagen
  • PrimaDonna Twist: 2 tot 5 werkdagen
  • PrimaDonna Sport: 2 tot 5 werkdagen
  • PrimaDonna Swim: 2 tot 5 werkdagen
  • Schiesser: 2 tot 7 werkdagen
  • Shock Absorber: 1 tot 2 werkdagen
  • Simone Pérèle: 2 tot 7 werkdagen
  • Spanx: 2 tot 5 werkdagen
  • Sunflair: 2 tot 7 werkdagen
  • Triumph: 2 tot 7 werkdagen
  • Wacoal: 2 tot 5 werkdagen
  • Wolford: 2 tot 5 werkdagen


Indien je merken hebt besteld met een verschillende levertijd, houden wij de levertijd van het artikel aan met de langste levertijd. Mocht je het artikel met de snellere levertijd eerder nodig hebben, kun je dit ons laten weten en versturen wij de bestelling in delen. Mocht de levering van de bestelling onverhoopt een vertraging oplopen, dan stellen wij je hiervan per e-mail op de hoogte.

 

Wat zijn de verzendkosten?

Bij bestellingen vanaf €65,- is de verzending gratis m.u.v. sale artikelen en buitenland. Bij bestellingen uit de sale of bestellingen onder de €65,- zijn de verzendkosten €4,95. Standaardverzendkosten naar België bedragen €4,95,-, overige landen binnen de EU €6,95.

Wat zijn jullie betalingsmogelijkheden?

Klik hier om onze betalingsmogelijkheden te bekijken

Ik wil een bestelling en de factuur elk op een ander adres ontvangen. Is dit mogelijk?

Uiteraard is dit geen probleem. Je hoeft hiervoor alleen een ander afleveradres in te vullen onder het factuuradres. Wanneer je hiervoor kiest, zullen wij het pakket versturen naar het afleveradres.

Ik heb geen e-mail ontvangen met de bevestiging van mijn bestelling

De e-mail met de bevestiging van je bestelling wordt automatisch gegenereerd. Wanneer je geen bevestiging heeft ontvangen, zit er waarschijnlijk een fout in het door jou opgegeven e-mailadres. Om dit te checken, kun je contact opnemen met onze klantenservice. Indien je een account heeft aangemaakt, kun je zien welk e-mailadres je hebt opgegeven en dit eventueel wijzigen. In je account kun je ook de bestellingen bekijken die je hebt gedaan.

Ik heb per ongeluk een bestelling via jullie website geplaatst. Hoe kan ik de order annuleren?

Neem meteen contact met ons op via de telefoon of via email [email protected] . Als je het ordernummer doorgeeft en aangeeft dat deze bestelling geannuleerd kan worden, dan veranderen wij dit in ons systeem. Wanneer wij deze verandering doorvoeren, krijg je een email ter bevestiging van annulering van de order.

Hoe werkt het ruilen en/of retourneren?

Mocht het artikel toch niet aan je verwachting voldoen, dan kun je binnen 14 dagen na ontvangst laten weten van de koop af te willen zien. Vervolgens heb je nog eens 14 dagen om de producten daadwerkelijk te retourneren, indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking.

Wij verzoeken je vriendelijk het bijgevoegde retourformulier ingevuld mee te sturen. Wil je je artikel(en) omruilen? Dan geef je dit aan op het retourformulier. Hier kun je meteen doorgeven welk artikel je als ruiling zou willen ontvangen. Bovendien is het terugsturen van een ruiling gratis! Indien je kiest voor een terugbetaling van het aankoopbedrag, worden de retourkosten van €5,- verrekend met het retourbedrag. Kijk voor meer informatie op de uitlegpagina van ruilen & retourneren of herroepingsrecht.

Kan ik mijn bestelling ook omruilen in de winkel?

Uiteraard kun je jouw bestelling ruilen of retourneren in onze winkel in Hilversum. Je kunt dan meteen verschillende artikelen passen om je keuze te bepalen. Indien het door jou gewenste artikel niet aanwezig is in de winkel, kunnen wij altijd een bestelling voor je doen bij de leverancier. De ruiling kan dan per post naar je verstuurd worden of je haalt deze op. Als je er zeker van wilt zijn dat het door gewenste artikel in de winkel aanwezig is, kun je hierover het beste van tevoren informeren bij onze klantenservice. Het adres van onze winkel is: Gijsbrecht van Amstelstraat 186-190. 1214 BE Hilversum. 

Het artikel dat ik wens, is niet te vinden in de webshop. Hoe kan dit?  

We hebben van onze merken blijvende series en seizoensseries. Bij de blijvende series kan het voorkomen dat bepaalde kleuren of maten tijdelijk niet leverbaar zijn. Vaak worden deze later weer in productie genomen. Wanneer een artikel van een seizoensserie is uitverkocht, is deze meestal helemaal niet meer leverbaar. Mocht je het gewenste artikel niet kunnen vinden, stuur dan geheel vrijblijvend een mail naar [email protected] met het door jou gewenste artikel. Dan kunnen wij navraag doen bij onze leveranciers of deze nog in productie is.

Hebben jullie alle artikelen die in de webshop verkrijgbaar zijn ook in de winkel?

Wij hebben een zeer groot aanbod in onze winkel, maar niet alle artikelen uit onze webshop hebben wij ook in de winkel. Wil je weten of het gewenste artikel in onze winkel aanwezig is, bel of mail dan gerust. Je kunt ook de bestelling plaatsen en aangeven het te willen afhalen in onze winkel. Je betaalt dan wanneer je de bestelling komt afhalen in onze winkel.

Kan ik de bestelling zelf afhalen?

Jazeker, dit is mogelijk. Je kunt dit aangeven in het gedeelte waar je ook kunt betalen. Dan ben je in gelegenheid om de aankoop eerst in de winkel te passen. Let er bij deze optie wel op dat je maximaal 8 artikelen per keer kunt bestellen. We houden de door jou bestelde artikelen één week voor je gereserveerd in onze winkel, vanaf de dag dat je je bestelling kunt afhalen.

Door wie wordt mijn bestelling bezorgd?

De bestelling wordt verstuurd met Post NL. Zodra jouw pakket verstuurd is, kun je deze volgen via de link die je per e-mail wordt toegestuurd na verzending door ons. Als je op het moment van levering niet thuis bent, zal de chauffeur proberen het pakketje bij de buren af te leveren. Je krijgt dan een briefje in de bus met de informatie waar het pakketje is bezorgd. Mocht het ook niet lukken om het pakket bij de buren af te leveren, dan laat de bezorger een bericht voor je achter. Hierop vind je een ‘niet-thuis-code’: met deze code kan je dezelfde dag tot 22.00 uur aangeven waar je jouw pakket bij de tweede keer wilt laten bezorgen.

Lukt het niet om jouw pakket af te leveren bij de tweede bezorgpoging? En heb je de bezorging van te voren niet gewijzigd? Dan kan je de zending ophalen bij een Postkantoor bij jou in de buurt. Het adres staat op het bericht dat de bezorger voor je heeft achtergelaten. Je hebt een week om jouw pakket op te halen. Vergeet niet een geldig legitimatiebewijs mee te nemen wanneer je het pakket ophaalt.

Wanneer de bestelling door de brievenbus past, versturen wij de bestelling met Post NL Brievenbuspost. In dit geval ontvang je geen link om de bestelling te volgen. Post NL streeft ernaar jouw pakket binnen 2 werkdagen te bezorgen.

Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

Wij doen met het Chilly- team ons uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Heb je toch een klacht, wil je dit dan zo snel mogelijk aan ons te melden? Je kunt een e-mail sturen naar [email protected]. Omschrijf de klacht nauwkeurig en vermeld eventueel het bestelnummer en de aankoopdatum. Binnen 7 werkdagen ontvang je antwoord over de afhandeling van de klacht. Wij zullen er uiteraard alles aan doen om jouw klacht naar tevredenheid op te lossen. Wanneer de klacht niet wordt opgelost, kun je jouw klacht sturen naar de Geschillencommissie van de Thuiswinkel: Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag, www.sgc.nl. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform via http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Kan ik mijn positieve ervaring delen?

Wat leuk om te horen dat je tevreden met onze producten en/of service en de moeite wilt nemen dit te delen. Je kan je compliment/ positieve ervaring altijd met ons delen. Je kan hiervoor een mail sturen naar: [email protected]. Of bel naar 035-6249407. Wij zouden het ook erg waarderen als jij een review achter laat bij Feedback Company. Na het plaatsen van een bestelling ontvang je per mail een uitnodiging om hier je ervaring te delen. Feedback Company nodigt onze klanten alleen uit na het plaatsen van een bestelling. Dit betekent dat alle reviews gebaseerd zijn op echte klantenervaringen die een bestelling bij ons hebben geplaatst! Verdere informatie over het review beleid kunt u vinden op: https://www.feedbackcompany.com/nl-nl/policy-review-wetgeving/

Hoe plaats ik een bestelling?

 

    • plaats de gekozen artikel(en) in het winkelmandje
    • wanneer je klaar bent met winkelen, controleer je de bestelling
    • vervolgens ga je door naar de kassa
    • controleer de persoonlijke gegevens en wijzig indien nodig het afleveradres
    • kies op welke manier je zou willen betalen
    • wanneer alle gegevens kloppen, klik je op afrekenen
    • alle vermelde prijzen zijn inclusief BTW

 

Zit jouw vraag er niet bij? Stel deze dan aan ons: [email protected]

Wij respecteren de privacy van alle gebruikers van onze site en zorgen ervoor dat de persoonlijke informatie die je aan ons doorgeeft vertrouwelijk wordt behandeld. Wij zullen jouw persoonlijke gegevens niet aan derden verstrekken.