Ruilen en Retourneren

Mocht het artikel toch niet aan je verwachting voldoen, dan kun je binnen 14 dagen na ontvangst laten weten van de koop af te willen zien. Vervolgens heb je nog eens 14 dagen om de producten daadwerkelijk te retourneren indien redelijkerwijs mogelijk in de originele verpakking. Dit doe je door het bijgevoegde formulier in te vullen en de retoursticker te gebruiken als adressticker. Je kunt je pakket afgeven bij een Post NL postkantoor.
Wil je het pakket liever terugbrengen en ruilen in de winkel, kan dit uiteraard. Wil je in de winkel ruilen voor een specifiek artikel, neem dan eerst contact op met onze klantenservice (035-6249407 of [email protected]) om zeker te weten dat je gewenste ruiling in onze winkel aanwezig is.

- De artikelen dienen ongedragen te zijn en alle labels en tags zijn indien redelijkerwijs mogelijk nog bevestigd.

- Panty's en kousen kunnen om redenen van hygiëne niet geretourneerd worden indien de verzegeling is verbroken na levering.

- Protheses en plak tepels die online worden besteld, mogen vanwege de hygiëne niet worden omgeruild of geretourneerd als de verzegeling na levering is verbroken.

 

Je bestelling omruilen

Heb je de verkeerde maat of kleur uitgekozen en wil je het nog eens proberen met een ander artikel? Dan stuur je, binnen Nederland (tarief standaard verzenden), je bestelling gratis retour (gratis retour geldt niet voor sale artikelen)! Geef je ruiling door op het retourformulier of via de mail. Het voordeel van het doorgeven via de mail is dat je ruiling sneller verstuurd kan worden. Het verschil in bedrag dient, indien hoger, bijbetaald te worden voordat de ruiling verstuurd wordt. Is het bedrag van je ruiling lager, dan wordt dit direct teruggestort via de wijze waarop je hebt betaald.


Retourneren

- Gebruik de meegeleverde retoursticker. De retourkosten (Voor Nederland €5,- en voor België €6,50,-) worden verrekend met het terug te storten bedrag. Het bedrag wordt teruggestort via de wijze waarop je hebt betaald.

Liever zelf terugsturen? Breng je pakket naar een PostNL servicepunt en vraag de baliemedewerker een etiket te printen (Bijvoorbeeld Nederland kosten v.a. €6,95).

- In de winkel terugbrengen kan ook! Van dinsdag t/m zaterdag is onze winkel in Hilversum geopend en kun je je retourpakketje afgeven. Wil je ruilen? Dit kan ook direct in de winkel! Houd er wel rekening dat we niet altijd alle maten op voorraad hebben!

- Nederland: Heb je je bestelling in een brievenbuspakket ontvangen? Dan kun je deze ook zelf via Post NL laten frankeren. De kosten hiervoor zijn in de meeste gevallen onder de € 5,-. Je gebruikt hiervoor het adres dat hieronder te vinden is.

Wanneer wij je retourzending hebben ontvangen en verwerkt, krijg je hiervan een bevestiging. Het kan tot 5 werkdagen duren voor je retour is ontvangen en verwerkt.

 

De bovengenoemde verzendmethode geldt voor retourzendingen vanuit Nederland en België. Verstuur je het pakket vanuit een ander land? Dan frankeer je je bestelling zelf bij het postkantoor. Gebruik het volgende adres om de bestelling terug te sturen: 

Chilly Retouren
Nieuwe Havenweg 83A
1216 BP Hilversum
Nederland